Back office processen
In Back offices lopen processen regelmatig nog via Excel of Email. Dit werkt onprettig voor back office medewerkers, en biedt het management beperkt inzicht en sturingsmogelijkheden.
In control voor alle werkstromen
Om welk onderwerp het ook gaat; je bouwt zelf eenvoudig gebruiksvriendelijke formulieren of workflows. Zonder IT-kennis. Je stelt per medewerker je in wie welke werkstromen afhandelt, en in welke volgorde. Cases zijn handmatig aan te maken, en als werklijsten te importeren en exporteren. De voortgang bewaak en bestuur je via het case-overzicht en via dashboards.
CASES IMPORTEREN
Upload werklijsten en bestuur de afhandeling via het case-overzicht en grafieken in de dashboards.
GROTE SET VRAAGTYPEN
Ontwerp formulieren met vraagtypen als tekstvelden, scores, ratings en attachments.
ROUTERING
Stel per gegeven antwoord in welke vervolgvraag en/of volgende processtap je wilt tonen
GERICHT AUTORISEREN
Stel in wie welke rechten krijgt om cases in te zien en processtappen uit te voeren in Taskmaster.
CASES TERUGZOEKEN
Zoek cases eenvoudig terug in het case-overzicht met uitgebreide zoekfunctie.
PRIORITERING INSTELLEN
Geef spoedgevallen een hogere positie in de werkvoorraad middels een hogere prioriteit.
UNIEK: MAATWERK DASHBOARD
Maatwerk dashboard dat in één oogopslag inzicht geeft in de lopende en afgeronde cases.
DATA EXPORT
Exporteer case-data als handmatige of scheduled export, of via een BI-koppeling met Azure.
BESTURING MET DEADLINES
Stel een standaard of variabele deadline in per processtap om de doorlooptijd te managen.
Zo ga je van start
- Breng de in Taskmaster af te handelen werkstromen gedetailleerd in kaart, inclusief de vast te leggen informatie per processtap en de te hanteren deadlines
- Bouw het proces in Taskmaster; zonder een letter code, zonder benodigde IT-kennis
- Test het importeren en exporteren van cases, en de ingerichte formulieren en flows
- Geef de betrokkenen toegang tot Taskmaster en autoriseer hen met de juiste rechten
- Ga van start, en bestuur de werkstroom op basis van de deadlines en prioriteiten